FÖRENINGEN

Malungs OK bildades redan 1935 men då under namnet OK Skogsmårdarna. Idag bedrivs aktiv verksamhet för såväl ungdomar, elit och bredd. Under 2000-talet har Malungs OK blivit svenska mästare i stafett vid flertalet tillfällen. Oavsett ambitionsnivå och bakgrund är du alltid välkommen att träna eller på annat sätt medverka i vår verksamhet.

BLI MEDLEM

Är du intresserad av att bli medlem i Malungs OK Skogsmårdarna? Kontakta vår kanslist på uppgifterna under kontakt. Faktura kommer på angiven e-postadress.

MEDLEMSAVGIFT

Ungdom (t.o.m. 16 år): 100 SEK
Senior (från 17 år): 150 SEK
Stödjande medlem: Minst 100 SEK
Familj (2 vuxna + barn upp till 17 år): 300 SEK

KARTOR

Föreningen har under åren karterat stora områden kring Malung och i Sälenfjällen. Sälenfjällens kartdatabas består av 40 kvadratkilometer sammanhängande orienteringskarta, vilken har uppdaterats löpande i och med föreningens arrangemang 3+3.

I och omkring Malung är det flera mindre områden som är karterade vilka nyttjas till klubbens dagliga ungdoms- och breddverksamhet.

Vill du som medlem få tillgång till kartorna?
Kontakta kartansvarige Lars Gunnarsson på info@myckelbynsgastgiveri.se och be om OCAD- eller PDF-fil över önskat område.

ELITVERKSAMHET
För våra juniorer & seniorer.
UNGDOMSVERKSAMHET
För barn och ungdomar upp till 16 år.
BREDDVERKSAMHET
För vuxna och veteraner.