BYRÅSGÅRDEN

BYRÅSGÅRDEN

Byråsgården är Malungs OK´s klubbstuga, högt belägen på vårt ”stadsberg” Byråsen, cirka 6 km från Malungs centrum. Vår stuga består av en stor samlingssal och komplett kök, 3 nyrenoverade sovrum med 8 sängplatser i källarvåningen. I källarvåningen finns även dusch och bastu i två avdelningar (dam- och herr).

Vid Byråsgården finns en nygjord spelplats för 5-kampsaktiviteter och lämpar sig väl för företagsaktiviteter och teambuilding. Här finns även en nytimrad slogbod med grillplats och goda möjligheter för parkering av husvagnar.

Byråsgården är ett lämpligt boende/lokal för fanclubs, dansband , födelsedagskalas, fester eller andra evenemang där man vill umgås/bo i nära anslutning till vildmark.

KONTAKT & BOKNING

Gunnar Mattsson

Dagshyra inkl. kök 400:-
Kvällshyra inkl. kök 750:-

För övriga priser kontakta Gunnar Mattsson.

FÖLJ OSS

HITTA TILL OSS