Skid O EM

Skid O EM avslutat och vi hade två st Mårdar som representerade Sverige.

Erik Rost och Oskar Sandberg var på plats i Chanty-Mansijsk i centrala Ryssland.

Erik fick inte med sig något guld som i fjol på VM men dock en medalj till det redan spräng fyllda pris skåpet.

Erik Rost gjorde ännu ett bra mästerskap och tog ytterligare en Medalj till samlingen denna gång i stafetten han fick även med sig en fin 4e plats på medeldistansen.

Oskar som gjorde mästerskaps debut var 36a på sprinten. Oskar var inget vidare nöjd som blev lätt sjuk och skadad under mästerskapet och fick bryta långdistansen.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

    FLER NYHETER

    HITTA KONTINUTETEN I LÖPNINGEN

    Att springa behöver inte handla om tider och sträckor. För att hitta glädjen handlar det om att hitta en nivå som fungerar i din vardag och som kroppen mår bra…

    Buggruset tar en paus

    Vi har valt att pausa arbetet med Buggruset tills vidare. Det har varit ett spännande projekt att driva, men som läget ser ut just nu behöver vi prioritera annorlunda och…

    FÖLJ OSS

    HITTA TILL OSS

    Malungs OK Skogsmårdarna
    Skolgatan 2
    782 30 Malung